مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


خرید تضمینی گندم کشاورزان با قیمت 15 هزارتومان پرداخت خواهد شد

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز زنجانی با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: فیش های ثبت شده در روزهای اخیر به صورت علی الحساب با قیمت سال 1401 محاسبه شده است و به زودی اعداد ثبت شده اصلاح و با قیمت هر کیلوگرم 15 هزارتومان پرداخت می شود.
 
زمانی با اشاره پرداخت جایزه و یارانه کاشت گندم به کشاورزان، گفت: کلیه محموله های تحویلی گندم به مراکز خرید با احتساب یارانه کاشت و جایزه با قیمت هر کیلوگرم 15 هزارتومان محاسبه و پرداخت خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: مابقی مبلغ محموله های گندم تضمینی خریداری شده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
 
شایان ذکر است نرخ خرید تضمینی گندم در سال گذشته(1401) با تصویب شورای قیمت‌گذاری و تأیید این مصوبه در جلسه هیأت دولت، به ازای هر کیلوگرم 11 هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و اعلام شده بود که این رقم در سال 1402 طبق مصوبه هیأت دولت به 15 هزار تومان افزایش یافته است.
 
کد خبر : 41/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
15 تیر 1402 وحید اکبری 393
0 رای

مطالب مرتبط :

قیمت خرید هر کیلو گندم 1050 تومان آغاز خرید تضمینی کلزا در زنجان به قیمت ۲۳ هزار تومان ابلاغیه قیمت جدید خرید گندم اصلاح قیمت آرد و نان تولیدی در استان زنجان افزایش 70 درصدی قیمت تضمینی خرید گندم استان زنجان خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم کشاورزان زحمتکش استان به قیمت متوسط 10500 ریال قیمت خرید تضمینی گندم 10 درصد افزایش یافت قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان در سال 1402 تعیین شد قیمت نان در استان زنجان تغییری نمی‌کند/ واسطه‌ها، دلالان و قاچاقچیان حوزه آرد و نان حذف می‌شوند جدول پاکی و قیمت گندم خرید تضمینی از گندمکاران در سال زراعی 99-1398 قیمت گذاری خرید گندم سال 1397 آماده‌سازی 27 مرکز خرید گندم در استان زنجان/خرید گندم بر اساس قیمت پایه انجام می‌شود استان زنجان 500 نانوایی مازاد دارد/ فعلا مصوبه‎‌ای درباره افزایش قیمت نان به استان نرسیده است امسال قیمت خرید گندم در زنجان افزایش 70 درصدی دارد توزیع 132 تن برنج در ماه‌های محرم و صفر با قیمت دولتی خرید تضمینی هر کیلو گندم کشاورزان زنجانی به قیمت 10 هزار و 500 ریال صرفه‌جویی 65 میلیارد ریالی پس از آزادسازی قیمت در نانوایی‌های استان زنجان قیمت نان در استان زنجان نخستین محموله گندم در زنجان خریداری شد/ قیمت خرید گندم یک هزار و 270 تومان نخستین محموله گندم کشاورزان زنجانی با قیمت تضمینی خریداری شد افزایش 70 درصدی قیمت خرید گندم در زنجان
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025