مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پیش‌بینی جهاد کشاورزی تولید 350 هزار تن گندم در استان است، اما با توجه به اینکه بخشی از این گندم توسط کشاورزان برای مصرف خودشان نگهداری می‌شود، از همین رو پیش‌بینی این است که امسال 300 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز خرید گندم از سوی غله و همچنین مراکز خصوصی انجام خواهد شد، اضافه کرد: 31 مرکز خرید طی سال جاری فعالیت خواهند کرد که11 مورد مربوط به غله و 20 مرکز خرید نیز مربوط به سازمان تعاون روستایی است.

 

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم طی سال جاری یک هزار و 270 تومان است که با با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، افزود: امسال برای خرید گندم، کشاورزان حتما باید معرفی‌نامه جهاد کشاورزی شهرستان را به همراه داشته باشند.

منصوری با اشاره به اینکه نخستین محموله گندم در سیلوی غدیر زنجان خریداری شده است، اظهار کرد: این محموله از جهاد کشاورزی بخش زنجانرود معرفی‌نامه داشته و شامل 10 تن است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه به گردش مالی حاصل از خرید گندم طی سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: امسال خرید تعیین شده 400 میلیارد تومان گردش مالی برای کشاورزان خواهد داشت و بانک کشاورزی، بانک عامل خرید گندم از کشاورزان است.

به گزارش فارس، سال قبل 231  هزار تن گندم در قالب 22 هزار و 460 محموله خریداری شد که بهای آن 263 میلیارد تومان بود و طبق پیش‌بینی امسال میزان گندم قابل خرید 70 تن افزایش پیدا می‌کند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950327000185

27 خرداد 1395 وحید اکبری 1988
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025