مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت فعالیت واحدهای نانوایی در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 واحد نانوایی در استان زنجان فعال است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع واحدهای نانوایی فعال در استان زنجان یک هزار و 100 واحد یارانه‌بگیر است، گفت: همچنین 450 واحد نیز به صورت آزادپز فعالیت دارند.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد واحدهای نانوایی در استان زنجان نسبت به جمعیت آن زیاد است، اضافه کرد: به احتساب سرانه در حال حاضر 500 واحد نانوایی مازاد در استان وجود دارد.
منصوری با اشاره به اینکه پس از هدفمندی یارانه‌ها صدور مجوزی برای واحدهای یارانه‌پز نبوده است، گفت: پس از این بازه زمانی هرچه مجوز صادر شده آزادپز بوده است.
وی با اشاره به اینکه نان تولیدی واحدهای نانوایی زنجان از کیفیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: طی فصول و همچنین سنوات گذشته نانوایی زنجان همواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه هر یک از واحدهای نانوایی زنجان از آرد مخصوص به خود استفاده می‌کنند، اظهار کرد: بر این اساس آرد مورد استفاده در نانوایی نوع سنگک 10 درصد، لواش 15 درصد و بربری 18 رصد است.
منصوری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر گران شدن نان افزود: تا به امروز ابلاغ و یا مصوبه‌ای در رابطه با گرانی نان به شرکت غله نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان باید به تصویب هیأت دولت برسد و سپس از این طریق به سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شود تا آنها نیز نرخ را اعلام کنند، گفت: هنوز ابلاغی در این زمینه به استان نرسیده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه گزارشی از وضعیت خرید گندم در استان زنجان ارائه کرد و گفت: تا روز 19 تیرماه 12 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.
وی تصریح کرد: امسال قیمت خرید گندم از کشاورزان بر اساس افت امید اعلامی یک هزار و 300 تومان است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960422000017
23 تیر 1396 وحید اکبری 2549
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025