مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق اعلام دولت محترم متوسط قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان 1050 تومان اعلام گردیده است. 
رسول منصوری اظهار داشت: به گندم های درجه یک تولید شده مبلغ 10646ریال به ازای هر کیلو گرم قابل پرداخت خواهد بود.  
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمیته خرید تضمینی گندم سالجاری در شرکت تشکیل و اعضای آن مشخص گردیده است افزود : از قبل اقدامات مربوطه صورت گرفته و با توجه به نزدیک تر شدن به فصل خرید گندم این کمیته با جدیت وظایف محوله را انجام خواهد داد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی استان بذر مناسبی در اختیار کشاورزان استان قرارداده است اظهار داشت : پیش بینی می گردد قریب به 370 هزار تن گندم تولید و از این میزان 250 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بوده و توسط این شرکت و بخش خصوصی فعال در این زمینه خریداری گردد.
منصوری آغاز خرید گندم امسال را اواخر خرداد و یا اوایل تیر ماه اعلام و تصریح کرد : آغاز خرید گندم بستگی به شرایط جوی و گرم شدن هوای استان خواهد داشت.
17 اردیبهشت 1393 وحید اکبری 2185
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025