مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، رسول منصوری اظهار داشت: طبق اعلام دولت متوسط قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به قیمت 10 هزار و 500 ریال اعلام شده است.
وی ادامه داد: همچنین گندم‌های درجه یک تولید شده نیز به مبلغ 10 هزار و 646 ریال به ازای هر کیلوگرم قابل پرداخت خواهد بود.
این مسئول با اشاره به اینکه کمیته خرید تضمینی گندم سال‌جاری در شرکت تشکیل و اعضای آن مشخص شده است، افزود: از قبل اقدامات مربوطه صورت گرفته و با توجه به نزدیک‌تر شدن به فصل خرید گندم این کمیته با جدیت وظایف محوله را انجام خواهد داد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی استان بذر مناسبی در اختیار کشاورزان استان قرارداده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود قریب به 370 هزار تن گندم تولید و از این میزان 250 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط این شرکت و بخش خصوصی فعال در این زمینه خریداری شود.
منصوری، آغاز خرید گندم امسال را اواخر خرداد و یا اوایل تیر ماه اعلام و تصریح کرد: آغاز خرید گندم بستگی به شرایط جوی و گرم شدن هوای استان خواهد داشت.
17 اردیبهشت 1393 وحید اکبری 2127
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025