مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: براساس توافق خرید محصولات کشاورزی که شامل وزارت‌خانه‌های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است، هیئت وزیران با افزایش نرخ تضمینی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان موافقت کرد.
 
وی با اشاره  به قیمت خرید تضمینی گندم در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت هر کیلوگرم گندم تولید شده از سوی کشاورزان 4 هزار و 200 ریال بود که مقرر شده است امسال قیمت نرخ خرید گندم 7 هزار و 200 ریال باشد که این رقم در مقایسه با سال قبل افزایش 70 درصدی را نشان می‌دهد.
 
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت 9 مرکز خرید گندم دولتی در سال‌جاری، ابراز کرد: امسال نیز مقرر شده است همچون مسنوات گذشته از ظرفیت مراکز مباشر نیز برای خرید گندم استفاده شود که قطعا این امر موجب رضایت کشاورزان و سرعت عمل در رابطه با خرید گندم از کشاورزان خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری نرخ اعلام شده برای خرید تضمینی گندم را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: امیدواریم امسال میزان گندم خریداری شده بالا بوده و درصد آفت زدگی نیز پایین باشد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد امسال 350 هزار تن گندم از سطح زیر کشت این محصول استراتژیک در استان برداشت شود، تصریح کرد: اما با توجه به شرایط بارندگی انتظارمان این است که 170 هزار تن گندم امسال برداشت و شرکت غله 70 هزار تن خریداری کند.
 
وی به مصرف سالانه 120 هزار تنی گندم در استان اشاره کرد و گفت: میزان کسر گندم مورد نیاز استان را باید خریداری کنیم.
 


 

30 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2210
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025