حضور اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان در سامانه سامد با هدف پاسخگویی به مشکلات مردم
مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با همکاری اداره کل بازرسی استانداری زنجان، کارشناسان اداره کل در سامانه سامد با هدف پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در محل استانداری زنجان حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: حضور مسئولین و کارشناسان حوزه آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگاتی استان در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم عزیزمان در سامانه سامد (111) انجام گرفت.
اکبری افزود: برپایی میزهای خدمت، دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی تلفنی، فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته اند، میتوانند بصورت حضوری و غیرحضوری مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمائیهای لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم برگزاری برنامههای پاسخگویی، رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به مشکلات و درخواستهای مردمی در حوزههای مختلف نیاز است که این برنامه ها ادامه داشته باشد.
کد خبر : 113/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان