مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

بمناسبت هفته بسیج اعضای شورای پایگاه بسیج اداری سردار شهید داود احمدی با سرپرست محترم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (زنجان) دیدار کردند.
در این دیدار سرپرست شرکت با اشاره به اینکه هفته بسيج يادآور دلاور مردان بي ادعا و سربلندي است که با تاسي از انديشه هاي معمار پير انقلاب اسلامي همواره در خط مقدم در مصاف با توطئه ها و هجمه هاي عظيم دشمن ايستادگي کرده و همراه با ساير اقشار جامعه پاسدار حريم ولايت و نظام اسلامي بودند گفت : بسيج بر اساس ارزش هاي انساني و فرهنگ عميق اسلامي شکل گرفته و رمز موفقيت آن، اين است که از اعتقاد ميليون ها انسان برخاسته است.
وی اضافه کرد : زماني که افراد مسير زندگي و هدف خود را با تفکر بسيج هماهنگ و هم سو مي بينند، به بسيج گرايش مي يابند. ايمان، اخلاص، ايثار و شجاعت، ويژگي هاي بسيجي اند که در دامن فرهنگ اصيل اسلامي رشد کرده اند.
رسول منصوری در بخش دیگری از صحبت های خود به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : با آغاز جنگ تحميلي توسط دشمن بعثي ، هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشاني از مردانگي، سلحشوري و استقامت اين نهاد خود جوش و مردمي را تجلي ساخت و بسيج به ميعاد گاه افراد با اخلاص تبديل شد.
پس از پايان جنگ تحميلي نيز اين نيروي پرتوان در عرصه هاي سازندگي، فرهنگي، اجتماعي و... خوش درخشيد و هرجا که انقلاب به آن نياز داشت با آمادگي و اقتدار کامل حضور يافت.
گفتنی است قبل از صحبت های سرپرست شرکت برادر زمانی فرمانده پایگاه گزارشی از عملکرد پایگاه و برنامه های آتی این بسیج ارائه نمودند.
08 آذر 1391 وحید اکبری 2416
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025