مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
دیدار مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با حضرت آیت اله خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه زنجان در هفته پدافند غیر عامل انجام شد.
بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل ولی اله زمانی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با حضرت آیت اله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ولی اله زمانی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل گزارشی از اقدامات این اداره کل در حوزه پدافند غیرعامل با محوریت تهیه، تامین، توزیع گندم، آرد و نان و نیز کالاهای اساسی به جامعه هدف در شرایط بحران تشریح نمود.
وی افزود: وضعیت ذخیره کالاهای استراتژیک در استان مطلوب بوده و  این دستگاه در خصوص افزایش میزان این ذخایر در راستای ثبات امنیت غذایی در استان پیگیری های لازم را انجام داده است.
در ادامه آیت اله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان رهنمودها نسبت به اهمیت و ضرورت پدافند غیر عامل خواستار اجرایی نمودن اصول این امر در حوزه کاری آن اداره کل علی الخصوص در مورد کالاهای استراتژیک تاکید کردند.
12 آبان 1400 وحید اکبری 868
85 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025