مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسنینَ  و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. سوره عنکبوت آیه69                                                 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه  14استان زنجان  صبح روز چهارشنبه 96/10/6 از خانواده های گرانقدر شهیدان سید مسعود سید سیوانی و مهدی فولادی دیدار نمودند.









 در این همراهی آقای کاظمی مدیر کل محترم بنیاد استان و آقای رحیمی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارمندی حضرت امام ( ره ) در استانداری حضور داشتند.











 

مهندس ایزدی هدف از این دیداررا  زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های عزیزانمان درطول جنگ است و باید با اینگونه فعالیت های فرهنگی انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.
 مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت غله اظهار داشتند : برنامه­­ دیدار با خانواده شهدا یکی از زیباترین و مؤثرترین فعالیت ها در حوزه دفاع مقدس است
.










 

ایشان نقش شهدای گرانقدر و خانواده‌های آنان رابسیار مهم دانست و گفت: راه این شهیدان ادامه دار و نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم می باشد.
در پایان این دیدار خانواده این شهدا با بیان خاطراتی از آنها، یاد و خاطره شان زنده کردند
.


 
07 دی 1396 وحید اکبری 2087
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025