مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

سرپرست ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران و برخی از کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با نماینده محترم ولی معظم فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
در این دیدار سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات چند ساله اخیر گفت : با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه گندم ، آرد و نان در میزان مصرف گندم 30% صرفه جویی شده و مصرف آرد استان به 200 تن در روز رسیده است.
منصوری تصریح کرد: هم اکنون 4 کارخانه آرد سازی و قریب به 1300 واحد تولیدی نان در استان در زمینه تهیه و تولید نان برای مردم شریف استان زنجان مشغول خدمت رسانی میباشند.
این مقام مسئول به موجودی گندم در استان اشاره کرد و تاکید داشت : استان زنجان در ذخیره سازی این محصول استراتژیک در کشور رتبه مناسبی دارد.
حضرت آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان نیز در این دیدار از زحمات کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تقدیر کردند و افزودند : با وجود پتانسیل در استان و توانمندی کارکنان انتظار می رود با نگاه کارشناسی و در راستای مصلحت عموم و حفظ سلامت جامعه با دستگاههای مرتبط و تاثیر گذار در استان برنامه هایی کشوری و قابل اجرا را در حوزه گندم ، آرد و نان ارائه گردد.
نماینده ولی معظم فقیه در استان زنجان به فرهنگ سازی استفاده از نان های تیره و سبوس دار تاکید کردند و افزودند : دستگاههای فرهنگی از جمله : رسانه های نوشتاری ، صدا و سیما و ... و همچنین دستگاههای متولی مانند بهداشت ، غله و اتحادیه نانوایان نقش بسیار مهمی در ایجاد فرهنگ مصرف درست نان و تغییر ذائقه عمومی مردم خواهند داشت.
امام جمعه زنجان به برنامه ریزی مناسب شرکت غله و جهاد کشاورزی برای خرید و ذخیره سازی گندم سال آتی تاکید و اظهار داشتند : انتظار دارم گندم استان با برنامه ریزی مناسب خرید و ذخیره سازی گردد.
گفتنی است قبل از این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت اله خاتمی در دفتر ایشان برگزار گردید.
21 آذر 1391 وحید اکبری 2377
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025