مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین آقای مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو داشت.امروز مورخ ۳ آبان ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ولی اله زمانی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی زنجان با حجت الاسلام و المسلمین نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف این اداره کل و از اقدامات و برنامه های پیش روی به گفتگو پرداخت.
ولی اله زمانی در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات این اداره به جامعه هدف عنوان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران باتوجه به جایگاهی که دارد به اقشار مختلف جامعه خدمات اراِِِئه می دهد چرا که مسائل مربوط خرید گندم و ذخیره سازی ، تهیه و توزیع آرد به واحدهای نانوایی و توزیع آرد خام خانه پز روستایی به روستاییان عزیز که فاقد واحدهای نانوایی می باشند و همچنین تهیه و توزیع برنج و شکر با قیمت تنظیم بازار که در تمامی فصول سال ادامه دارد و این مهم نشان دهنده گستردگی خدمات این اداره کل می باشد.
وی افزود: این اداره کل یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از کشاورزان، روستاییان و مردم عزیز هستند و خدمت در غله وخدمات بازرگانی به مثابه عبادت است. لذا امیدواریم که با کمک و همکاری همکاران و دستگاهها بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف این اداره کل گام موثری برداریم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های این اداره شد و گفت: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوایم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال مردم شریف این استان در حوزه کاری خود اقدام نماییم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آقای مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از تلاشهایی که در غله و خدمات بازرگانی استان در جهت خدمت به اقشار مختلف انجام می شود، تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار در این اداره جز مشاغل بسیار سخت است و غله و خدمات بازرگانی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و خدمت رسانی بهتر به مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه ی مدیران و مجموعه کارکنان این اداره می باشد.
در پایان با درخواست حجت الاسلام مهدی باقری از مراکز ذخیره سازی سیلوهای ملکی این اداره و همچنین از انبار کالاهای استراتژیک بازدید بعمل آمد.
06 آذر 1400 وحید اکبری 706
61 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025