مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


دیدار مردمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در طول هفته دولت برگزار شد
 
مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برگزاری دیدارهای مردمی به مناسبت هفته دولت در مساجد سطح شهر زنجان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به دیدارهای چهره به چهره مردم شریف استان با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان به مناسبت هفته دولت در مساجد شهر زنجان به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه کالاهای اساسی از جمله گندم، آرد، برنج، شکر و ... برگزار شد.
 
اکبری اظهار کرد: به منظور ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و آگاهی و اهتمام نسبت به رفع مشکلات آنها با ارج نهادن به حقوق شهروندی برنامه دیدار مردمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مسجد امام حسن (علیه السلام) اسلام آباد، مسجد مسلم بن عقیل کوچه مشکی و مسجد امام سجاد (علیه السلام) زیباشهر بعد از نماز مغرب و عشاء به صورت جداگانه برگزار گردید.
 
وی گفت: در برنامه ملاقات مردمی با حدود 50 نفر از مراجعین محلی دیدار و پس از بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف، پاسخ های لازم را دریافت نمودند.
 
مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن مثبت برشمردن نتایج این گونه جلسات گفت: این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم و مسئولین دارد و رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان محلی و یکسان نمودن شیوه برنامه های دیدار چهره به چهره در سطح استان یکی از امور مهمی است که به صورت جدی در دستور کار مدیریت این اداره کل قرار گرفته است.
 
کد خبر : 73/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
13 شهریور 1401 وحید اکبری 867
4 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025