مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


میز خدمت اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان برگزار شد

 
مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در مورخ 5 اسفند 1401 در محل برگزاری نمازجمعه (مصلای خاتم الانبیاء) با مشارکت مردم برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگاتی استان با همکاری اداره کل بازرسی استانداری زنجان و ستاد برگزاری نماز جمعه در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم عزیزمان در نمازجمعه، میز خدمت برپا کرد.
 
وی ادامه داد: با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه مدیرکل و کارشناسان اداره بصورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.
 
اکبری افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه ادامه داشته باشد.
 
کدخبر:146/1401
 
07 اسفند 1401 وحید اکبری 530
0 رای

مطالب مرتبط :

پیام تبریک ودیدارحضوری (غیر وقت اداری ) با آقای داود قارداش خانی اولین دارنده کمر بند مشکی دان 8 در زنجان دیدار استاندار زنجان با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران دیدار اعضای شورای پایگاه با سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 دیدار با خانواده معظم شاهد به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه مقدس است دیدار با خانواده معظم شهید دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) زنجان دیدار با معلمان دبیرستان پیروزی بمناسبت هفته معلم دیدار چهره به چهره مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با مردم برگزار می شود دیدار چهره به چهره مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با مردم برگزار می شود دیدار سرپرست فرمانداری زنجان از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان دیدار مدیر عامل با فرزند شهید و بازنشسته ضایعه نخاعی دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت غله با استاندار زنجان دیدار مدیران و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با امام جمعه زنجان دیدار مدیرعامل شرکت با مدیرکل روابط عمومی استانداری دیدار مدیرعامل شرکت غله استان با خانواده معظم شهداء دیدار مردمی در مصلی نماز جمعه زنجان دیدار مردمی دولتمردان و کارگزاران دیدار مردمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در طول هفته دولت برگزار شد مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان دیدار کرد دیدار مدیر کل غله با فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025