مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


دیدار چهره به چهره مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با مردم برگزار می شود


مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برگزاری دیدار چهره به چهره مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با مردم به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت در روز جمعه 9 دی ماه سالجاری ساعت 11 در محل برگزاری نمازجمعه (مصلی خاتم الانبیا) خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار  واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به دیدارهای چهره به چهره مردم شریف استان با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه کالاهای اساسی از جمله گندم، آرد، برنج، شکر و ... برگزار خواهد شد.
 

اکبری افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.
 

وی اظهار کرد: به منظور ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و آگاهی و اهتمام نسبت به رفع مشکلات آنها با ارج نهادن به حقوق شهروندی برنامه دیدار مردمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان قبل از ایراد خطبه های نمازجمعه صورت جداگانه برگزار می‌گردد.
 

کد خبر : 120/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
09 دی 1401 وحید اکبری 401
3 رای

مطالب مرتبط :

دیدار استاندار زنجان با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران دیدار اعضای شورای پایگاه با سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 دیدار با خانواده معظم شاهد به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه مقدس است دیدار با خانواده معظم شهید دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) زنجان دیدار با معلمان دبیرستان پیروزی بمناسبت هفته معلم دیدار چهره به چهره مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با مردم برگزار می شود دیدار سرپرست فرمانداری زنجان از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان دیدار مدیر عامل با فرزند شهید و بازنشسته ضایعه نخاعی دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت غله با استاندار زنجان دیدار مدیران و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با امام جمعه زنجان دیدار مدیرعامل شرکت با مدیرکل روابط عمومی استانداری دیدار مدیرعامل شرکت غله استان با خانواده معظم شهداء دیدار مردمی در مصلی نماز جمعه زنجان دیدار مردمی دولتمردان و کارگزاران
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025