مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تقدیر و تشکر از سبزقامتان نیروی انتظامی استان زنجان

 
مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تقدیر و تشکر از سردار طراقیه فرماندهی نیروی انتظامی استان و نیروهای تحت امر خود توسط مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورخ 8 دی ماه 1401 در محل ستاد نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به تامین امنیت غذایی توسط نیروی انتظامی، گفت: امنیت غذایی که امروز داریم مدیون سبزقامتان نیروی انتظامی هستیم و از تلاش‌های مجدانه و ارزنده فرمانده محترم نیروی انتظامی استان و همکاران ایشان در پلیس امنیت اقتصادی در پیش‌بینی، کنترل، پیشگیری، شناسایی، کشف و مقابله با فعالیت‌ها و جرایم اقتصادی با اهدای لوح تقدیر سپاسگزاری، تجلیل و قدردانی نمود. 
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در تامین امنیت غذایی در زمان فصل خرید گندم و در طول سال در حوزه آرد و نان، فعال، هوشیار و با اقتدار همواره با خاطیان برخورد قاطع دارد .
 
ولی اله زمانی گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنها توصیف می‌کند و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آنها اعتماد دارند.
 
وی اظهار داشت: هر لحظه که احساس خطر و ناامنی کنیم اولین کسانی که وارد میدان می‌شوند نیروی جان بر کف انتظامی است و مردم نیز همواره حامی و در کنار این قشر زحمت کش و خدوم بوده و هستند.
 
کدخبر:124/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
12 دی 1401 وحید اکبری 582
4 رای

مطالب مرتبط :

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز شایسته تقدیر شد از خیرین طرح مواسات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تقدیر شد تقدیر از تیمهای برتر فوتبال و توزیع جوایز تقدیر از جانبازان سرافراز شرکت تقدیر از جانبازان سرافراز شرکت تقدیر از خادمین نماز شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شرکت تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان نمونه تقدیر از عضو هیات مدیره سابق شرکت تقدیر از عملکرد اقامه نماز شرکت تقدیر از عوامل خرید تضمینی گندم سال 1397 تقدیر از فعالین نماز شرکت تقدیر از کارمندان نمونه اداره کل تقدیر از کارمندان نمونه شرکت بمناسبت هفته دولت تقدیر از نانوایان نمونه توسط استاندار زنجان تقدیر از همکاران اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تقدیر استاندار زنجان از مدیرعامل شرکت غله تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از مدیرعامل شرکت تقدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان از شورای اقامه نماز شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از مدیرعامل شرکت ۶۹ نانوایی زنجان تقدیر می‌شوند تقدیر از پنج دستگاه اجرایی که بیشترین فعالیت را در سال 1400 در پورتال استان داشته اند تقدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان ازشوراي اقامه نماز اين شرکت نانوایان برتر زنجان تقدیر می شوند
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025