مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

تقدیر از تیمهای برتر فوتبال و توزیع جوایز
طی مراسمی در سالن جلسات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان) از تیمهای برتر مسابقات جام فجر تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، یک دوره مسابقه فوتسال بین واحدهای مختلف فعال در حوزه گندم و آرد استان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار گردید که مراسم توزیع جوایز تیمهای برتر و تقدیر از تیمهای شرکت کننده در مورخ 28/11/92 برگزار گردید.
 این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت غله ، مدیران کارخانجات آرد سازی ، مدیر شرکت حمل و نقل خلیج فارس استان ، سرپرست شرکت معین بذر ، برخی همکاران شرکت غله و ورزشکاران همراه بود ، با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط آقای محمد ایزدی و ادای احترام به پرچم و سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز گردید .
در ابتدای مراسم آقای کمال لطفی مدیر روابط عمومی و مسئول برگزار کننده مسابقات ضمن ارائه گزارشی از کم و کیف و روند برگزاری بازیها ، از تیمهای شرکت کننده تشکر نموده و مساعدت و حمایت مدیرعامل شرکت غله در خصوص برگزاری مسابقات را حائز اهمیت عنوان کرد.
لطفی در ادامه گزارش خود گفت : صرفنظر از امتیاز تیمها و نتایج کسب شده ، روح ورزشی و شور و نشاط ایجاد شده حاصل از بازیها در فضای اداری و تولیدی واحدهای شرکت کننده کاملاً ملموس بوده و اتحاد و دوستی کارکنان شاغل در حوزه گندم و آرد استان از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات بود.
در ادامه این مراسم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان از حضور مدیران واحدها ، همکاران و ورزشکاران و بخصوص از تعامل و مساعدت مدیریت شرکت آرد سازی فخر زنجان و مسئول برگزاری مسابقات تشکر کرد و گفت : در کنار امور عادی و فعالیت تولیدی و اقتصادی واحدهای مختلف ، انجام فعالیتهای ورزشی و تفریحی ضمن ایجاد انرژی مضاعف ، در تقویت توانایی و حرکت رو به رشد آنها کمک شایانی می نماید .
رسول منصوری ضمن اشاره به اینکه عقل سالم دربدن سالم است ، گفت : ما در مسیر توسعه و آبادانی کشور نیازمند بدنهای سالم و نیروهای تندرست هستیم که از اینرو اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی بیشتر احساس می گردد. ایشان همچنین در خصوص تداوم امور مشابه از جمله فعالیتهایی مانند کوهنوردی ، بازدیدهای یکروزه دستجمعی و غیره را مورد تآکید قرار دادند.
منصوری ادامه داد ؛ امیدواریم در آینده و با مشارکت حداکثری واحدها و کارخانجات حوزه گندم و آرد استان ، شاهد برگزاری برنامه های متنوع با محوریت ورزش و فرهنگ باشیم.
در قسمتی از این نشست صمیمی آقای رضا کتابی مهربانی به نمایندگی از مدیران واحدهای آرد سازی استان ، از مدیرعامل شرکت غله و مسئول برگزاری مسابقات تشکر نموده و فواید ورزشی و نتایج روحی ایجاد شده در ورزشکاران را ایده آل ارزیابی کردند.
در پایان مراسم ضمن پذیرایی از مهمانان حاضر ، از تیمهای برتر تقدیر و لوح و جوایزی نیز به رسم یادبود به تیمهای برتر اعطاء گردید.
شایان ذکر است تیم شرکت آرد سازی فخر زنجان مقام اول ، تیم پایگاه بسیج شرکت غله استان مقام دوم ، تیم شرکت تعاونی معین بذر مقام سوم و تیم شرکت حمل و نقل خلیج فارس مقام چهارم این مسابقات را کسب نمودند، که روابط عمومی شرکت غله ضمن عرض تبریک به ایشان آرزوی تداوم موفقیت و بهروزی دارد.
29 بهمن 1392 وحید اکبری 2557
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025