مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ، با عنایت به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس و مصادف با سالروز میلاد امام هشتم شیعیان ، مراسم صمیمی تقدیر و تشویق دانش آموزان و دانشجویان ممتاز از اعضای خانواده محترم مجموعه شرکت غله استان زنجان برگزار گردید.
در این مراسم که در مورخ 26/6/92 با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره برخی کارکنان شرکت و جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد ، پس از استماع آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ، آقای رسول منصوری ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و دانش آموزان عزیز ، از تلاش و کوشش ایشان در کسب نمرات و مدارج بالای علمی تشکر نموده و تداوم موفقیت ایشان را مسئلت نمود.
 
مدیرعامل شرکت غله ضمن اشاره به برخی نوابغ و شخصیتهای ایرانی و استانی در عرصه علم و دانش ، گفت : افراد برجسته اغلب از خانواده های معمولی برخواسته و به مدارج بالا می رسند . ایشان آینده ایران اسلامی را در گرو تلاش ، همت و خود باوری کودکان و دانش آموزان امروزی قلمداد کرده و ادامه دادند ؛ نسلهای انقلاب و جنگ تحمیلی اینک باید در تربیت یک نسل متخصص و متعهد کوشا باشند.
در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز تقدیر گردیده و همچنین به سایر دانش آموزان نیز کمک هزینه تأمین مایحتاج تحصیلی با عنوان سبد تحصیلی پرداخت گردید.
 
 
در نهایت این مراسم همراه با پذیرایی و پخش قطعه مولودی میلاد امام رضا علیه السلام و تصاویر حرم مطهر رضوی به پایان رسید.
 

 

26 شهریور 1392 وحید اکبری 2178
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025