مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

چهارمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ، مدیر ارزیابی و نظارت این ستاد و اعضای شورای اقامه نماز به ریاست رسول منصوری سرپرست محترم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در سالن جلسات امام رضا (ع) شرکت برگزار گردید.
در این جلسه منصوری با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در شرکت گفت : به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارکنان دولت می توانند از فضیلت اقامه نماز جماعت اول وقت بهره مند گردند. 
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از اعضای شورای اقامه نماز شرکت خواست تا با برنامه ریزی لازم در جهت هر چه باشکوه برگزار شدن نماز جماعت ظهر و عصر در شرکت اهتمام داشته باشند.
در ادامه جلسه سعید ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز گفت : انتظار از شورای اقامه نماز رفع موانع اقامه نماز در ادارات بوده و بر برنامه ریزی شورای اقامه نماز در سه بعد کارکنان ، ارباب رجوع و خانواده محترم کارکنان تاکید کردند. 
مشاور استاندار زنجان همچنین با تقدیر و تشکر از فعالیت های شورای اقامه نماز شرکت ادامه داد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با کسب 814 امتیاز از 1000 امتیاز ارزیابی عملکرد نماز دستگاههای استان زنجان و با 81% تحقق اهداف ستاد مورد تقدیر قرار گرفته است.
02 آذر 1391 وحید اکبری 2066
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025