مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه14؛ استاندار زنجان ضمن تقدير از رسول منصوري، استان زنجان را به عنوان يكي از استان هاي نمونه وپيشرو در خصوص خريد وذخيره سازي  گندم در بين 31 استان كشور برشمرد.

شایان ذکر است ، بیش از 240 هزار تن گندم توسط بخش دولتی و خصوصی در استان زنجان خریداری شده بطوری که زنجان جزو 10 استان برتر در این امر معرفی گردیده و ضمن تأمین نیاز استان ، مازاد گندم ذخیره سازی شده در حال ارسال به سایر استانهای همجوار می باشد.
متن لوح تقدیر بدین شرح می باشد :
جناب آقای رسول منصوری
رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان
سلام علیکم
خداوند سبحان را شاکریم که در این برهه از زمان توفیق خدمتگزاری در خصوص خریداری و جمع آوری کمی و کیفی گندم تولید استان ، این برکت مقدس الهی و حاصل دسترنج یکساله کشاورزان محترم استان در سال زراعی 92-91 را برایمان فراهم نموده بطوریکه استان زنجان را به عنوان یکی از استانهای نمونه و پیشرو در امر خرید و ذخیره سازی این محصول استراتژیک در بین 31 استان مطرح نموده است که این موقیت حاصل فعالیت چشمگیر ، حسن تدبیر ، برنامه ریزی منسجم ، سازماندهی مؤثر و مدیریت ارزشمند جنابعالی بوده است. لذا بدینوسیله از زحمات و تلاشهای شبانه روزی حضرتعالی و همکاران گرامیتان صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق خدمت روز افزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نماییم. استاندار زنجان

 

27 مهر 1392 وحید اکبری 2193
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025