مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×



پرداخت بیش از 1520 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 1520 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.
 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون 1520 میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.
 

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.
 

ولی اله زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.
 

وی با بیان اینکه هم اکنون 39 مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.
 

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 15 هزارتومان تعیین شده است.
 

کد خبر : 56/1402

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
08 مرداد 1402 وحید اکبری 317
1 رای

مطالب مرتبط :

100 درصد مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد ۱۰۰درصد مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 6240 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران پرداخت شد بیش از 68 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 7 میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 98 درصد از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 9845 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران پرداخت شد پرداخت بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت بیش از 1960 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت بیش از 260 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت بیش از 460 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان تمامی مطالبات کشاورزان پرداخت شده است واریز اولین مرحله از مطالبات کلزا کاران واریز اولین مطالبات کشاورزان 100 درصد مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد ۱۱۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجان پرداخت‌شده است ‏365 میلیارد تومان‏ از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد ۵۰درصد از مطالبات گندمکاران زنجان پرداخت شده است ۵۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد 87 درصد از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد آمار خرید گندم در استان زنجان به مرز 170 هزار تن رسید/ پرداخت 48 میلیارد تومان از مطالبات گندم کارا پرداخت 100 درصدی مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت 114 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت 127 میلیاد تومان از مطالبات گندم کاران زنجانی پرداخت 208 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران در زنجان پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی؛ میزان خرید گندم به مرز ۴۰۰ هزار تن رسید پرداخت 267 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025