مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان همه ساله از اواخر خرداد ماه تا پایان شهریور ماه به مدت سه ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده امسال در 44 مرکز خرید گندم انجام می‌شود، افزود: این تعداد 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم در استان زنجان یک‌هزار و 155 تومان است، تصریح کرد: این قیمت با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی جهاد کشاورزی تولید 220 هزار تن گندم بود، اضافه کرد: پیش‌بینی خرید گندم از سوی غله نیز 150 هزار تن بود که بر اساس آمار بیش از این مقدار در استان خریداری شده است.

منصوری با بیان اینکه تا کنون 168 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد:‌ میزان مطالبات گندم‌کاران 194 میلیارد تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه از این مبلغ 48 میلیارد تومان پرداخت شده استٰ، اضافه کرد: غله استان پیگیر پرداخت مابقی مطالبات کشاورزان است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان موجودی گندم استان زنجان را 268 هزار تن اعلام کرد و گفت: میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان 115 هزار تن است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت 80 هزار تنی ذخیره گندم در سیلوی ولایت سلطانیه اضافه کرد: در وضعیت کنونی پنج کارخانه و همچنین شش سیلو در زنجان مربوط به شرکت غله وجود دارد که ظرفیت این مراکز 468 هزار تن است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940511000474

11 مرداد 1394 وحید اکبری 2054
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025