مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


۱۰۰درصد مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد
 
مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از 26 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری و پرداخت 100 درصدی مطالبات گندمکاران در استان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 26.7 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده‌اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری شد و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در به حساب کشاورزان واریز شد.
 
زمانی با اشاره به اینکه بیش از 100 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: بیش از 3070 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان سال زراعی 1400 از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.
 
وی گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.
 
کدخبر:30/1401
منبع خبر: واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان (وحید اکبری – 09127412411)
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
23 خرداد 1401 وحید اکبری 854
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025