مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خردادماه امسال با فعالیت 44 مرکز خرید به مدت چهار ماه در استان زنجان انجام شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه از مراکز خرید فعال در استان 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی بود، افزود: قیمت هر کیلوگرم گندم یک‌هزار و 155 تومان بود که با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری شد.

 

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه طبق آمار امسال 232 هزار تن گندم در زنجان خریداری شد، اضافه کرد: میزان مطالبات گندم‌کاران از این محل 268 میلیارد تومان بود.

وی خاطر نشان کرد: طبق پیگیری‌های به عمل آمده اواخر هفته آینده مطالبات همه گندم‌کاران زنجانی به صورت 100 درصد پرداخت شده است.

منصوری با اشاره به موجودی گندم سیلوهای استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از آغاز خرید گندم در فصل خرید سال جاری موجودی سیلوهای استان 100 هزار تن بود که با این میزان خرید موجودی استان به بیش از 330 هزار تن رسید، اضافه کرد: در حال حاضر موجودی سیلوهای استان زنجان به میزان مصرف سه سال استان است.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده در استان زنجان تصریح کرد: اینکه 43 درصد از گندم خریداری شده آبی و 57 درصد گندم دیمی است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940810000766

10 آبان 1394 وحید اکبری 2018
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025