مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر  به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید تضمینی گندم به نرخ یک هزار و ۳۰۰ تومان بوده است و تاکنون بیش از  ۱۹۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.
وی میزان خرید گندم از کشاورزان زنجانی را ۲۴۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۱۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده و مابقی هم به زودی پرداخت می شود. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال ۴۱ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شده  بود و  خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه دو مرکز دولتی برای خرید گندم فعال خواهد بود.
ایزدی تصریح کرد: گندم تحویلی کشاورزان به بورس در استان زنجان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن بوده است. 
وی کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد و یاد آورشد:  پیش بینی خرید گندم در استان زنجان ۲۱۰ هزارتن است که این میزان سال گذشته ۳۵۲ هزارتن گندم بود و امسال تولید گندم در استان زنجان کاهش یافته است. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: مصرف گندم استان زنجان ۱۲۰ هزار تن  است و مابقی به استانهای دیگر صادر می شود و در این میان شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم را دارد و کیفیت گندم استان زنجان بسیار عالی است.

http://www.mehrnews.com/news/4091013
27 شهریور 1396 وحید اکبری 1736
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025