مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


خرید تضمینی بیش از 196 تن دانه های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی در سال 1402


 
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 196 تن دانه‌های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی که در سال زراعی 1402 برداشت کرده بودند از طریق مراکز فعال در استان خریداری شده است.

 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح خرید تضمینی کلزا در سالجاری، اظهار کرد: با هدف تشویق کشاورزان به کشت محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی کلزا به ۲۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم افزایش داده شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه مراکز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، ابهر و خدابنده نسبت به برداشت محصول کلزا فعال بود، گفت: 83 محموله دانه‌های روغنی کلزا از 65 کشاورز خریداری و ذخیره شد.
 
زمانی اظهار کرد: مبلغ 56 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در سال 1402به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

 

لازم به توضیح است سالانه دانه‌های روغنی کلزا، توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه‌های روغنی کشی سطح کشور ارسال می‌شود.
کد خبر : 6/1403
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
21 فروردین 1403 وحید اکبری 39
0 رای

مطالب مرتبط :

آغاز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در زنجان آغاز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در زنجان آغاز خرید تضمینی کلزا در زنجان به قیمت ۲۳ هزار تومان بیش از 130 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است بیش از 7 میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 98 درصد از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان خرید بیش از 10 تن کلزا خرید بیش از 120 هزار تن گندم و 220 تن کلزا از کشاورزان پرتلاش استان زنجان خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان خرید تضمینی از 278 تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خرید تضمینی بیش از 30 تن دانه های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی خرید تضمینی بیش از 359 تن دانه های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی در سال 1401 خرید تضمینی دانه های روغنی (کلزا) واریز اولین مرحله از مطالبات کلزا کاران 140 تن دانه روغنی کلزا در زنجان خریداری شد 1458 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد 23 تن دانه روغنی کلزا در زنجان خریداری شد ۷۰ تن کلزا از کشاورزان شهرستان طارم خریداری شد ۸۰۰ تن کلزا در استان زنجان تولید می‌شود ۸۲ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری‌ شده است افزایش 135 درصدی تولید کلزا در زنجان پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات کلزا کاران پیش بینی تولید 3500 تن کلزا در استان زنجان پیش بینی خریدبیش از 2 هزار و 700 تن دانه روغنی کلزا و گلرنگ از مزارع استان زنجان خرید 14 تن کلزا در زنجان/ امسال بیش از 2 هزار تن کلزا و گلرنگ خریداری می‌شود خرید 17 تن کلزا در طارم زنجان خرید ۶۵ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خرید 70 تن کلزا در زنجان خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا خرید تضمینی کلزا در زنجان آغاز شد خرید تضمینی کلزا در زنجان پایان یافت خرید کلزا در زنجان آغاز شد خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025