مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید دانه‌های روغنی کلزا از امروز آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی خرید امسال 2 هزار و 300 تن به قیمت 3 هزار و 440 تومان است، اضافه کرد: برای این کار 6 مرکز خرید در استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آب و هوایی مرکز دستجرده طارم آماده خرید از کلزاکاران است، گفت: تلاش بر این است که بهای محصول خریداری شده از کشاورزان استان به موقع و در اسرع وقت پرداخت شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این باره گفت: امسال یک هزار و 500 هکتار از زمین‌های کشاورزی زیر کشت کلزا رفته است که به علت شرایط آب و هوایی برداشت کلزا به یک هزار و 150 هکتار کاهش یافته است.

به گزارش فارس، اوکاپی، نپتون، گابریلا و هایولا ۴۸۱۵ ارقام کشت شده کلزا در استان هستند.

بنا بر پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال بیش از ۲ هزار و ۳۲۰ تن کلزا در استان برداشت خواهد شد که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش خواهد داشت.

روغن کلزا به خاطر ترکیب مناسب اسید‌های چرب غیراشباع و داشتن پایین‌ترین میزان اسید‌های چرب اشباع جزو با کیفیت‌ترین روغن‌های خوراکی است.
https://www.farsnews.com/zanjan/news/13980302000109

05 خرداد 1398 وحید اکبری 1620
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025