مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند خرید دانه روغنی کلزا در شهرستان های تابعه استان افزود: هم اکنون کار خرید این محصول توسط شرکت غله ادامه دارد و بر اساس اعلام مسئولان سازمان تعاونی روستایی 75 تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان شهرهای زنجان، طارم و خدابنده خریداری شده است.
وی اظهار کرد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی برنامه مدونی برای خوداتکایی در این بخش و گسترش تولید دانه های روغنی در کشور دارند و برای اولین بار نیز شرکت های غله به امر خرید این محصول ورود پیدا کرده اند.
منصوری افزود: قیمت تعیین شده برای هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا 25 هزار ریال اعلام شده است که از سوی کشاورزان خریداری و بهای محصول نیز پس از ثبت و طی فرآیندهای لازم در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
وی بیان کرد: بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل و متولی، پرداخت بهای کلزای خریداری شده از کشاورزان را بر عهده دارد و تاکنون نسبت به پرداخت آن به کلزا کاران بدون بروز مشکلی اقدام شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: کشاورز به عنوان تولید کننده این محصول، نیاز کارخانه ها به مواد اولیه روغنی این محصول و شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز نقش اساسی را در خریداری این محصول بر عهده گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: خرید دانه روغنی کلزا در این استان اواخر خرداد سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود تا 15 مرداد امسال این روند ادامه داشته باشد.
پارسال حدود 36 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان این استان خریداری شد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82128584/

13 تیر 1395 وحید اکبری 2228
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025