مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به برنامه‌های دولت یازدهم به منظور خوداتکایی در بخش تولید دانه‌های روغنی در سطح کشور اظهار داشت: امسال برای نخستین‌ بار شرکت غله و خدمات بازرگانی اقدام به خرید محصول کلزا از کشاورزان می‌کند.

وی با بیان اینکه قیمت محصول کلزا در هر کیلو 25 هزار ریال اعلام شده است تصریح کرد: تلاش می‌شود تا مبلغ محصول کلزای خریداری شده از کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اشاره به خرید 75 تن محصول کلزا از کشاورزان توسط سازمان تعاون روستایی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ شده است تا امسال 800 تن محصول کلزا در استان زنجان تولید شود که در این میان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با همکاری سازمان تعاون روستایی در تلاش است تا تمامی این میزان را از کشاورزان خریداری کند.

وی با اشاره به نیاز بازار کشور در بحث روغن عنوان کرد: این خرید توسط شرکت غله با هدف حمایت از تولید این محصول و کمک به توسعه کلزا در اراضی کشاورزی است.

منصوری با بیان اینکه 5 مرکز خرید محصول کلزا در استان زنجان تعبیه شده است تصریح کرد: یک مرکز از 5 مرکز یاد شده در دستجرده طارم، 2 مرکز در خدابنده، یک مرکز در زنجان، یک مرکز در ابهر آماده خرید محصول کلزا از کشاورزان استان هستند.

وی با اشاره به نقش اساسی شرکت بازرگانی دولتی ایران در خرید دانه روغنی کلزا گفت: با خریداری این محصول از کشاورزان تلاش می‌کنیم در حد توان نیاز کارخانجات کشور را تامین کنیم

13 تیر 1395 وحید اکبری 2348
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025