مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تخصیص 150 تن سهمیه شکر در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 150 تن شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان عزیز زنجانی خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: 150 تن شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.
 
وی بیان کرد: شکر نخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، تعاونی‌ها، فروشگاه ها و غرفه های میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.
 
زمانی خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت شکر و انجام بسته بندی، شکر مورد نیاز مردم را به مراکز فروش توزیع خواهند کرد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی 25 هزار و 500 تومان و با احتساب 1درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار عاملین توزیع قرار می‌گیرد.
کد خبر : 68/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
31 مرداد 1402 وحید اکبری 480
1 رای

مطالب مرتبط :

1192 تن برنج و شکر در سه ماه اول سالجاری توزیع شده است 13 هزار و 777 تن برنج و شکر در سال 1401 توزیع شده است اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان اختصاص 1162 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان اختصاص 719 تن سهمیه برنج و شکر طرح ضیافت در استان زنجان اختصاص 73 تن برنج، آرد و شکر برای موکب های اربعین اختصاص بیش از 2700 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان ادامه روند توزیع برنج و شکر بسیج لشکر مخلص خداست. بیش از 13 هزار تن برنج و شکر در سال 1400 توزیع شده است تخصیص 1046 تن سهمیه برنج و شکر نذورات محرم و صفر استان زنجان تخصیص 716 تن برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر شهروندان زنجانی تخصیص بیش از 2300 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان تخصیص بیش از 9600 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان تخصیص سهمیه برنج و شکر برای شبکه‌های خاص استان زنجان تزریق مجدد هزار تن شکر به موجودی های استان تشکر و اعتذار تقدیر و تشکر از سبزقامتان نیروی انتظامی استان زنجان توزیع 1840 تن برنج و شکر در استان زنجان توزیع برنج و شکر ماه مبارک رمضان توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان توزیع بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر در قالب طرح ضیافت توزیع در حدود 5700 تن شکر شکر و برنج برای تنظیم بازار زنجان در ماه رمضان توزیع می شود صدور مجوز فروش 131 تن سهمیه شکر در استان زنجان صدور مجوز فروش بیش از 1200 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان صدور مجوز فروش بیش از 900 تن سهمیه شکر در استان زنجان طرح ویژه توزیع شکر سفید زنبورداران ادامه روند توزیع شکر تنظیم بازار بازار زنجان، با شکر کرمانشاه و ارومیه شیرین شد تخصیص شکر و برنج توزیع 300 تن شکر تنظیم بازار در زنجان
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025