مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 ولی اله زمانی گفت: با نزدیکی به ایام ماه مبارک رمضان و با مجوز شرکت بازرگانی دولتی ایران، بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر به استان زنجان تخصیص و در روزهای آتی به جامعه هدف توزیع خواهد شد.
زمانی تصریح کرد: بیش از هزار و۲۰۰ تن در انواع برنج تایلندی(رده ب در بسته های ۱۰ کیلویی) ، برنج پاکستانی و برنج هندی۱۱۲۱ ، برای عاملین توزیع، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاههای زنجیره ای،تعاونیها، فروشگاهها،هیات مذهبی و تکایا،غرف میادین تره بار توزیع میگردد. همچنین ۲ هزار تن شکر برای صنوف تولیدی،کارخانجات قندریزی، واحدهای تولیدی محصولات شکر و صنایع غذایی و ۵۰۰ تن برای مشتریان عمومی،صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی،فروشگاه های زنجیره ای، هیات مذهبی و تکایا، نمایشگاههای عرضه مستقیم و فروشگاهها توزیع می شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان افزود: کالاهای یادشده برای عرضه در سطح استان تخصیص و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان‌ قرار داده شده تا از طریق شبکه‌های سراسری نسبت به توزیع برای مصرف کنندگان اقدام شود .
شایان ذکر است متولیان امر نظارت نیز  بر روند توزیع و رعایت قیمت‌های فروش کالا در سرتاسر استان نظارت خواهند نمود .

09 فروردین 1401 وحید اکبری 607
15 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025