مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


صدور مجوز فروش بیش از 900 تن سهمیه شکر در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 917 تن شکر برای مصارف صنعتی و شهروندان عزیز زنجانی با هدف تامین تقاضای واقعی و حفظ آرامش در ایام پایانی سال تا 28 اسفند ماه 1401 خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: 917 تن شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.
 
وی بیان کرد: 750 تن شکر برای صنوف تولیدی، کارنجات قند و شکر، واحدهای تولیدی محصولات شکر و صنایع غذایی استان اختصاص یافته است.
 
وی بیان کرد: 167 تن شگر برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.
 
زمانی خاطرنشان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی 18 هزار تومان و با احتساب 1درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
 
کد خبر : 143/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
https://b2n.ir/n28350
20 بهمن 1401 وحید اکبری 522
2 رای

مطالب مرتبط :

اختصاص 73 تن برنج، آرد و شکر برای موکب های اربعین ادامه روند توزیع برنج و شکر بسیج لشکر مخلص خداست. بیش از 13 هزار تن برنج و شکر در سال 1400 توزیع شده است تخصیص 1046 تن سهمیه برنج و شکر نذورات محرم و صفر استان زنجان تخصیص بیش از 2300 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان تخصیص بیش از 9600 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان تخصیص سهمیه برنج و شکر برای شبکه‌های خاص استان زنجان تزریق مجدد هزار تن شکر به موجودی های استان تشکر و اعتذار تقدیر و تشکر از سبزقامتان نیروی انتظامی استان زنجان توزیع برنج و شکر ماه مبارک رمضان توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان توزیع بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر در قالب طرح ضیافت توزیع در حدود 5700 تن شکر شکر و برنج برای تنظیم بازار زنجان در ماه رمضان توزیع می شود صدور مجوز فروش بیش از 1200 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان طرح ویژه توزیع شکر سفید زنبورداران ادامه روند توزیع شکر تنظیم بازار بازار زنجان، با شکر کرمانشاه و ارومیه شیرین شد تخصیص شکر و برنج توزیع 300 تن شکر تنظیم بازار در زنجان توزیع 5 هزار و 100 تن شکر در استان زنجان توزیع برنج و شکر در زنجان توزیع بیش از 7000 تن برنج و شکر در آستانه ماه رمضان
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025