مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
توزیع بیش از 3000 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 3 هزار و 167 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته توزیع شده است.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 3 هزار و 167 تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.
 
زمانی گفت: تامین و توزیع بیش از 3 هزار و 167 تن آرد خام روستایی برای 334 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 80 هزار نفر از اول فروردین تا تاریخ 30 آذر ماه 1401 در سطح استان انجام شده است.
 
وی بیان کرد: 120 تن آرد برای نیروهای نظامی و انتظامی جهت مصرف مراکز تحت فرمان خود در 9 ماهه گذشته اختصاص داده شده است.
 
وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.
 
این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.
 
کدخبر:121/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
10 دی 1401 وحید اکبری 816
2 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025