مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه راه اندازی واحدهای نانوایی در روستاهای دور دست ممنوع است و برهمین اساس آرد رسانی به این روستاها در اولویت قراردارد.
به گفته وی، این روستاهای فاقد نانوایی در هشت شهرستان استان پراکنده هستند و به لحاظ دریافت آرد هیچ مشکلی در این مناطق وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: برخی از این روستاهای بیان شده با توجه به نزدیکی به شهرها و یا روستاهای همجوار دارای نانوایی، در تهیه این ماده غذایی خود مشکلی ندارند.
ایزدی خاطرنشان کرد: توزیع آرد فوق العاده به روستاهای فاقد نانوایی، هر سه ماه یک بار انجام می شود.
به گفته وی، سال گذشته سه هزار تن آرد فوق العاده در بین 415 روستا برای تهیه نان مورد نیاز جمعیت ساکن در این مناطق توزیع شد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 6 کارخانه تولید آرد دارد، 90 تا 95 درصد از گندم خرید شده از کشاورزان برای تهیه آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی استان مورد استفاده قرار می گیرد و 5 تا 10 درصد مابقی نیز به مصرف صنف و صنعت از جمله کارخانه تولید بیسکوئیت می رسد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82960188
13 تیر 1397 وحید اکبری 1590
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025