مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این دستورالعمل ها و با آغاز فصل خرید گندم در این استان سازمان تعاون روستایی دیگر خرید کلی این محصول را انجام نمی دهد و موظف به خرید محموله هایی با وزن کمتر است.
وی اظهار کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از موازی کاری در ارتباط با خرید گندم توسط سازمان تعاون روستایی که سال های گذشته با آن مواجه بود، انجام می شود.
منصوری افزود: بر این اساس خرید کلی محموله های گندم توسط مراکز خرید، کارخانه ها و سیلوهای دولتی و بخش خصوصی انجام و نسبت به ذخیره سازی آن اقدام می شود که نظارت های کافی نیز در این بخش وجود دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: کشاورزان باید محموله های گندم بالای پنج تن را به مراکز و کارخانه های تعیین شده این استان ارسال کنند که البته دولت برای سهولت در این امر تمهیداتی را اندیشیده است.
وی بیان کرد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزارو 700ریال تعیین شده است و علاوه بر آن نیز دولت یک هزارو 500 ریال به ازای هر کیلوگرم گندم از مزرعه تا تحویل در سیلوها در نظر گرفته که اقدامی تاثیرگذار به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: با توجه به اعلام و پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی، امسال 300 هزار تن گندم در این استان خریداری می شود که در مقایسه با سال گذشته افزایش خواهد داشت.
وی بیان کرد: با توجه به بارندگی مناسب فروردین و اردیبهشت امسال امیدواریم این میزان تولید در استان تحقق یابد.
منصوری، نیاز سالانه این استان به محصول مهم و استراتژیک گندم را 96هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دو سوم از مجموع گندم تولیدی استان زنجان به استان های دیگر ارسال می شود.
با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تاکنون 30 مرکز خرید اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی برای خرید گندم در نظر گرفته شده است که این تعداد در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.
در سال زراعی سال 93-94، 231 هزار و 500 تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری، ذخیره سازی و بالغ بر دوهزار و 690 میلیارد ریال بهای آن پرداخت شد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82085829/

05 خرداد 1395 وحید اکبری 2108
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025