مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
ولی‌الله زمانی، مدیرکل اظهار کرد: حسب رسالت این اداره کل درباره اجرای فرآیند توزیع آرد خام خانه پز روستاهای تابعه استان زنجان و با توجه به ضرورت نظارت بر نحوه توزیع این کالای استراتژیک به جامعه هدف، تیم نظارتی در این اداره کل تشکیل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته بصورت سَر زده از روستاهای فاقد نانوایی با همکاری بخشداری آن شهرستان و نمایندگانی از شورای اسلامی روستا نسبت به بررسی وضعیت توزیع آرد روستایی در محل حاضر و از نزدیک با مشاهده میدانی از نحوه این امر، مبنی بر حصول دریافت آرد خام روستاییان عزیز اطمینان از صحت و سلامت توزیع آرد خام خانه پزان این طیف اقدام می‌کند.

زمانی همچنین از دریافت لیست تائیدیه شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و نیز بخشداری آن منطقه خبر داد و گفت: با توجه به تاییدیه مراکز ذکر شده و در نهایت با مکاتبه و تاییدیه فرمانداری شهرستان مربوطه و نیز با عنوان معرفی یک نفر نماینده معتمد آن روستا و لیست تعداد اعضای خانوار برای تحویل آرد خام، به ایناداره کل معرفی می شوند.

 وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مهر ماه سال جاری به تعداد تقریبی ۴۵ هزار نفر آرد خام خانه پز روستایی توسط این اداره کل توزیع شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این تیم نظارتی بطور مستمر به قوت خود در تمامی فصول سال در حال اجراست و در صورت بروز مشکل تا حصول نتیجه و رفع آن اقدام خواهد کرد
04 آذر 1400 وحید اکبری 703
52 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025