مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در سامانه سامد

 
مسئول واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت "سامد" در روز یکشنبه 27 آذر ماه سالجاری از ساعت 11 الی 12 در محل استانداری زنجان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و آگاهی و اهتمام نسبت به رفع مشکلات آنها با ارج نهادن به حقوق شهروندی گفت: شهروندان عزیز زنجانی می توانند به منظور رسیدگی به مشکلات خود در حوزه کالاهای اساسی از جمله گندم، آرد، برنج، شکر و ... در ساعت 11 الی 12 با شماره 111 سامانه سامد تماس حاصل کنند.
 
اکبری ضمن مثبت برشمردن نتایج این گونه ارتباط با مردم گفت: این گونه جلسات حضور در سامانه‌های پاسخگویی، نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم و مسئولین دارد و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و یکسان نمودن شیوه دسترسی مردم به مسئولین مرتبط با حوزه‌های مختلف، یکی از امور مهمی است که به صورت جدی در دستور کار مدیریت این اداره کل قرار دارد.
 
کد خبر : 1401/109

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
26 آذر 1401 وحید اکبری 719
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025