مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
همزمان با هفته پدافند غیر عامل دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج)
همزمان با هفته پدافند غیر عامل « ولی اله زمانی » مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با حضور در دفتر فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) باسردار پاسدار« جهانبخش کرمی »دیدار وگفتگو کرد .
در این دیدار ولی اله زمانی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل گزارشی از اقدامات این اداره کل در سایر حوزه ها و همچنین حوزه پدافند غیرعامل با محوریت تهیه، تامین، توزیع گندم، آرد و نان و نیز کالاهای اساسی به جامعه هدف در شرایط بحران تشریح نمود.
وی افزود : با لحاظ حفظ و حراست از بیت المال و جلوگیری از برخی سوء استفاده های احتمالی ، وضعیت ذخیره کالاهای استراتژیک در استان مطلوب بوده و  این دستگاه در خصوص افزایش میزان این ذخایر در راستای ثبات امنیت غذایی در استان پیگیری های لازم را انجام داده و با تمام توان و ظرفیت انجام خواهد داد ..
 ایشان در ادامه این نشست تصریح کردند ، با توجه به اهمیت و حساسیت وظایف ذاتی اداره کل غله و خدمات بازرگانی در تهیه، تامین،نگهداری و توزیع کالاهای اساسی و استراتژیک همشهریان عزیز در سطح استان ، تعامل مثبت و سازنده این اداره کل با فرماندهی و عوامل محترم سپاه انصارالمهدی استان را بسیار مطلوب دانست و از اقدامات موثر این نهاد انقلابی در تمامی عرصه های نظامی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و علی الخصوص صیانت از بیت المال تقدیر و تشکر نمود.
13 آبان 1400 وحید اکبری 997
83 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025