مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(علیه السلام) در  شهریور ماه سال 1403 خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(علیه السلام)، اظهار کرد: 101 تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.
 
این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل 46 تن برنج هندی "۱۱۲۱"، 5 تن شکر و 50 تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌ در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است صرفا با هماهنگی و معرفی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تخصیص و تحویل خواهد شد.
 
زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(علیه السلام) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تهیه و تأمین خواهد شد.
#کد_خبر_39_1403
لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://B2n.ir/q70008

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
10 مرداد 1403 وحید اکبری 121
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025