مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تمهیدات لازم برای پخت 100 هزار قرص نان در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت 100 هزار قرص نان جهت توزیع در بین عزاداران در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی سالجاری که با همکاری هیئات مذهبی، سازمان‌ها و ادارات مختلف انجام شد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: بیش از 9 تن آرد برای مصارف واحدهای نانوایی لواش تخصیص داده شده است و با هماهنگی صورت گرفته با نانوایی‌های منتخب سطح شهر زنجان، بیش از 100 هزار قرص نان برای توزیع در بین عزاداران حسینی در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی که در گاوازنگ صورت گرفته است.
 
زمانی گفت: 101 تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار گرفت.
 
این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل 46 تن برنج، 5 تن شکر و 50 تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(علیه السلام) در مرز و کشور عراق با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان انجام شد.
 
وی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(علیه السلام) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.
کد خبر : 77/1402
 
لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://B2n.ir/r84582
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
19 شهریور 1402 وحید اکبری 335
1 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025