مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یک نانوایی سیار در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به منظور رفاه حال مسافران و همچنین عزاداران دایر شد.
وی با اشاره به اینکه این نانوایی سیار به همت و همکاری شرکت غله و اتحادیه نانوایان دایر شده بود، تصریح کرد: این نانوایی به مدت یک هفته در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر بود و روزانه 20 هزار قرص نان پخت می‌کرد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه برای مراسم اربعین نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: در همین راستا امسال 15 تن آرد رایگان توسط شرکت غله از کارخانجات آردسازی تهیه شده و در اختیار ستاد اربعین قرار داده خواهد شد.
ایزدی با اشاره به اینکه هدف از برپایی این نانوایی در مراسم اربعین ارائه خدمات به زائران و عزاداران اربعین حسینی است، افزود: این نانوایی چند روز قبل از مراسم اربعین دایر خواهد شد و به زائران و عزاداران ارائه خدمت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان همچنین از تهیه 15 تن برنج نیز خبر داد و گفت: این میزان برنج نیز برای استفاده در مراسم اربعین در اختیار ستاد اربعین قرار داده خواهد شد.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960718001774
18 مهر 1396 وحید اکبری 1845
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025