مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند توزیع و عرضه آرد خام روستایی

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اطلاعات آرد خام بگیران روستایی و عشایری با عنوان طرح مدیریت هوشمند توزیع و عرضه آرد خام در سامانه یکپارچه مدیریت آرد ثبت می شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اعلامی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عملیات توزیع آرد خام روستایی و عشایری و حصول اطمینان از دریافت آرد توسط مصرف کنندگان واقعی (جمعیت عشایری و روستا نشین)، با عنوان طرح مدیریت هوشمند توزیع و عرضه آرد خام روستایی و عشایری در سامانه یکپارچه مدیریت آرد طراحی و آماده بهره برداری شده است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 35 درصد از نمایندگان، اطلاعات مصرف کنندگان را در سامانه ثبت کرده اند، عنوان کرد: با توجه به تمدید چند مرحله ای مهلت ثبت نام مصرف کنندگان آرد خام بگیر روستایی و عشایری، مابقی نمایندگان نسبت ثبت مشخصات در سامانه یکپارچه مدیریت آرد تا مورخ 20 آذر ماه 1402 اقدام نمایند.
 
زمانی گفت: نمایندگان فعلی آرد خام روستایی با کاربری خود به سامانه یکپارچه مدیریت آرد به نشانی Gflour.banksepah.ir مراجعه و از طریق لینک جانمایی شده (گزینه مدیریت آرد خام) نسبت به ثبت نام مصرف کنندگان نهایی آرد خام بگیر اقدام نمایند.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت چندین شماره کارت بانکی سرپرست خانوار محدودیتی وجود ندارد، بیان کرد: نمایندگان آرد خام بگیر با مراجعه به سامانه و ورود به لینک مربوطه می بایست نسبت به ثبت اطلاعات هویتی دریافت کنندگان نهایی (خانوارهای روستایی و عشایری)، مشخصات افراد تحت تکفل ایشان و حداقل یک شماره کارت بانکی سرپرست خانوار اقدام نمایند.
 
وی با بیان اینکه در صورت عدم تایید اطلاعات وارده افراد خانوار، سهمیه ای به آن فرد تعلق نخواهد گرفت، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده، اطلاعاتی که توسط نمایندگان (از قبیل کدملی، تعداد افراد تحت تکفل، حائز شرایط بودن دریافت آرد خام (عدم شهرنشینی) و ...) از طریق سامانه های مرجع (سازمان ثبت احوال و وزارت رفاه و ...) راستی آزمایی خواهد شد. لذا نمایندگان می بایست از صحت اطلاعات وارده اطمینان حاصل نمایند.
 
ولی اله زمانی گفت: در راستای اجرای این طرح، پس از ثبت نام توزیع کنندگان نهایی، با هماهنگی با بانک سپه نسبت به تحویل دستگاه های کارتخوان هوشمند که امکان عرضه آرد (نه نان) را دارند، اقدام خواهد شد.
 
زمانی با اشاره به اینکه مقدار آرد دریافتی توسط خانوارها بصورت سیستمی و بر اساس سرانه و بصورت ماهیانه در سامانه بارگذاری خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه وزن استاندارد کیسه های آرد 40 کیلوگرم می باشد، تحویل آرد به نمایندگان به صورت ضریبی از 40 خواهد بود و در صورتی که سقف مجاز خریدار کمتر از 40 کیلوگرم باشد، می تواند نسبت به خرید یک کیسه کامل اقدام نماید و وزن اضافه بر سقف سهمیه این دوره از سقف سهمیه ماه آتی محاسبه و کسر خواهد شد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: در ایام پایانی فصل پاییز و اوایل زمستان که در مناطق کوهستانی و صعب العبور، آرد اختصاصی چند ماه به دلیل مشکلات حمل، از پیش اختصاص و بصورت پیش تحویل، به مصرف کنندگان تحویل می گردد. خریداران امکان خرید سهمه آرد، ماه های آتی و تا سقف مجاز را خواهند داشت.
کد خبر : 100/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
02 آذر 1402 وحید اکبری 719
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025