مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اختصاص
127 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 127 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در فروردین و اردیبهشت سالجاری توزیع شده است.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد:  127 تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.
 
زمانی با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماه اختصاص می بابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای 40 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 5 هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.
 
وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.
 
کد خبر : 18/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
https://b2n.ir/n28350
 
08 خرداد 1402 وحید اکبری 378
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025