مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مراسم تجلیل از آزادگان اداره کل غله استان زنجان برگزار شد
 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به مهین اسلامی، 3 نفر از مدافعان حرم آل الله در مراسمی توسط مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تجلیل بعمل آمد.
 
به گزارش واحد خبرنگار روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به مهین، افزود: آزادگان نماد فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و باید تکریم شوند.
 
وی افزود: روز 26 مرداد 1369، چشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
 
اکبری در ادامه با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان برای به فراموشی سپردن فرهنگ شهادت در کشور یادآور شد: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و دچار جنگ ترکیبی تمام عیار با نظام سلطه هستیم که می‌طلبد با هوشیاری هر چه بیشتر از دستاوردهای شهدا و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: انقلاب حضرت امام خمینی (ره) افرادی چون سلیمانی‌ها و همدانی‌ها و اسکندری‌ها تربیت کرد تا درخت این انقلاب برای همیشه تنومند باقی بماند.  حضرت امام خمینی (ره) با تکثیر حاج قاسم‌ها توطئه‌های جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر : 66/1402

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
 
28 مرداد 1402 وحید اکبری 353
1 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025