مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن خیر مقدم ، با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده که به همین دلیل از آنان تکریم می‌کنیم.
محمد ایزدی با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق (ع)گفت: "خداوند متعال با موی سپید به خلیل خود ابراهیم وقار بخشید"   امیدوارم عزیزانی که در راه  اعتلای شرکت  موی سپید کرده اند با وقاری افزون تر و عزتی بالاتر فصل جدیدی از زندگی را در کنار خانواده خود آغاز نمایند.
ایشان اضافه کردند: بهمن ماه روز جشن اسلامی مردم ایران و روز استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.چنین روزی یاد آور پایان یافتن رنج های دیرینه دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت های استعماری است.
در ادامه مراسم همکاران بازنشسته گرامی آقایان؛ بیگدلی ، کریمیان  که به افتخار باز نشستگی نایل آمده بودند، ایراد سخن نموده و از تجربیات  سی سال و اندی خدمت خویش را باز گو کرده و ابراز خوشحالی نمودند.
مدیر عامل شرکت غله با اهداء لوح سپاس، از تلاشهای صادقانه و خالصانه این عزیزان قدردانی نموده و با دعای خیر همکاران بدرقه گردیدند.
22 بهمن 1396 وحید اکبری 1846
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025