مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

همزمان با اعياد شعبانيه و سالروز ميلاد با سعادت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع)،  سيد وساجدين امام سجاد عليه السلام مراسم روز جانباز با حضور مديرعامل و كاركنان شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14 ؛ روز چهارشنبه مورخ 22 ارديبهشت ماه مراسم بزرگداشت روز جانباز با حضور همكاران جانباز، آزاده و خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران شاغل در اين شركت برگزارشد.

در اين مراسم مديرعامل شركت غله منطقه 14 ضمن گراميداشت ايام شعبانيه از دلايل برگزاري اين مراسم به زنده نگه داشتن روح ايثار و ايثارگري اشاره و تصريح كرد: امنیت و توسعه امروز کشور را مدیون و مرهون خون پاک شهدای 8 سال دفاع مقدس و ايثارگری های جانبازان ، آزادگان و رزمندگان سرافراز می باشیم.

در پایان اين مراسم و پس از صحبت ها و بیان خاطرات تعدادي از ايثارگران ، مدیرعامل و کارکنان شرکت از زحمات و خدمات ايثارگران شركت با اهداي لوح تقدیر و هدايايي تشکر کردند.

28 اردیبهشت 1395 وحید اکبری 2170
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025