مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آردسازی در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 220 میلیارد ریال از بابت جبران هزینه های آسیابانی سال 1400 کارخانجات آردسازی استان با تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی از محل منابع و نقدینگی در اختیار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت خواهد کرد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگاتی استان زنجان بیش از 220 میلیارد ریال از بابت جبران هزینه آسیابانی سال 1400 به 6 کارخانه آردسازی در 5 مرحله تا انتهای سال 1401 با در اختیار گذاشتن و تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی، پرداخت می کند.
 
وی عنوان کرد: طبق اعلام شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای جبران تفاوت هزینه‌های ناشی از دستمزد آسیابانی کارخانجات آردسازی پرداخت می گردد.
 
زمانی گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که میزان (درصد) جبران برای آرد یارانه ای از محل گندم "6650" ریالی را “28/78” درصد و برای آرد یارانه ای "9000" ریالی را “13/4” درصد اعلام نموده است و مبلغ ریالی هر یک از کارخانجات به تفکیک تولید محاسبه و پرداخت می شود.
 
کد خبر : 100/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
29 آبان 1401 وحید اکبری 598
1 رای

مطالب مرتبط :

یارانه دار بودن حوزه آرد و نان ، رقابت کیفی بین واحدها را کاهش می دهد "اجرای سیستم جامع فروش آرد در استان زنجان" 65 میلیارد ریال صرفه جویی در حوزه گندم و آرد استان زنجان آرد به روستایان فاقد نانوایی به روال قبلی توزیع می شود آغاز بکار سامانه جامع فروش آرد از امروز در استان زنجان آغاز توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی استان در سال 1400 توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اجرای موفق سامانه فروش و توزیع آرد برای بیش از 1400 واحد نانوایی مجاز استان اختصاص 73 تن برنج، آرد و شکر برای موکب های اربعین ارسال هفت تن آرد و برنج به مناطق زلزله زده از زنجان اصلاح قیمت آرد و نان تولیدی در استان زنجان ایجرود بعنوان شهرستان پایلوت در اجرای سامانه یکپارچه مدیریت آرد بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان ایجرود تخصیص 7500 کیسه آرد فوق‌العاده به نانوایی‌های استان زنجان تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولید آرد و نان استان زنجان تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولید آرد و نان استان زنجان در تعطیلات نوروزی تشکیل جلسه هماهنگی تامین و توزیع آرد واحدهای خبازی استان زنجان تشکیل دبیرخانه کارگروه گندم،آرد و نان استان در اداره کل غله و خدمات بازرگانی
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025