مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت لایموت مردم بشمار می آید گفت : هیچ سفره ای بی بهره از دسترنج تولید کنندگان نان بویژه نانوایان نیست.  
رسول منصوری افزود : برخی از نانوایان بر اساس تفکر خود و یا پیشنهاد نانوایان دیگر ممکن است از افزودنی های غیر مجاز در فرآیند تخمیر نان استفاده نمایند تخلف کرده و برابر مقررات برخورد جدی خواهد شد.
 وی با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر صورت گرفته کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است افزود : با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاههای مرتبط روند نظارت و بازرسی بصورت متداوم ادامه داشته است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اضافه کرد در بازرسی های انجام گرفته بیشترین تخلف مربوط به نانوایی های تولید نان لواش و 48 درصد تخلفات نیز مربوط به کم فروشی است.
وی با تاکید بر اینکه با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود از پلمپ 5 واحد نانوایی در شهر زنجان خبر داد و گفت : علاوه بر پلمپ این نانوایی ها پلاکارد مربوطه نیز نصب شده است.
رسول منصوری از تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایان گفت و افزود : با دستگاههای همکار هماهنگی لازم جهت نظارت نانوایان و کارخانجات آرد سازی در ایام نوروز صورت گرفته است.
28 اسفند 1391 وحید اکبری 2068
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025