مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازگانی منطقه 14 استان زنجان در جلسه شورای نظارت ، کنترل و تنظیم بازار استان زنجان با تاکید بر اینکه واحدهای نانوایی استان با ظرفیت کامل پخت نان را انجام می دهند و کارخانه‌های تولیدکننده آرد نیز با همه ظرفیت مشغول به تولید آرد مورد نیاز استان می باشند.
رسول منصوری اظهارداشت : در روزهای گذشته شایعاتی مربوط به توزیع نامناسب آرد در نانوایی‌های استان گزارش که با بررسی انجام شده مشاهده شد که این موضوع صحت ندارد.
وی تصریح کرد: باتوجه به اجرای برنامه ساماندهی نانوایان و تجمیع اطلاعات آنان در سامانه الکترونیکی تعدادی از واحدهای نانوایی فاقد مجوز از چرخه دریافت آرد خارج شده اند و در جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه آرد و نان این شرکت با همکاری بانک تجارت و شرکت حمل و نقل خلیج فارس از هفتم خرداد ماه سامانه جامع فروش آرد استان راه اندازی و نانوایان زحمتکش استان از طریق این سامانه آرد مصرفی واحدهای نانوایی خود را تهیه می نمایند.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه جامع فروش آرد برای سهولت بیشتر در این بخش راه اندازی شده است اظهار کرد: هم اکنون 1427 واحد نانوایی در استان دارای مجوز فعالیت بوده و در طول روز نیاز مردم استان را تامین می‌کنند و شرکت غله و خدمات بازرگانی نظارتهای جدی بر فعالیت واحدهای نانوایی استان با همکاری دستگاههای بین بخشی صورت می دهد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازگانی منطقه 14 استان زنجان در پایان این جلسه که به میزبانی شرکت غله برگزار می شد تصریح کرد : مردم شریف استان زنجان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی
 می توانند با شماره تلفن های 3-4254501 (شرکت غله و خدمات بازرگانی) ، 4271090 (تعزیرات فرمانداری شهرستان زنجان) و 4247440 (اتحادیه نانوایان زنجان) در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.    

08 خرداد 1392 وحید اکبری 2206
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025