مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


نشست روشنگری روز جهانی قدس و جهاد تبیین برگزار شد 

 
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برگزاری نشست روشنگری روز جهانی قدس و جهاد تبیین خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری در تشریح جزئیات این مراسم، اظهار کرد: با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی سازمان جهاد کشاورزی استان، ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازگانی استان، جناب سرهنگ جلال احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارت و کارمندان حضرت امام (ره) و کارکنان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
 
وی گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی سازمان جهاد کشاورزی استان با موضوعات روز جهانی قدس و جهاد تبیین برگزار گردید.
 
اکبری ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین حسینی از نقش ماهواره های ضد ایرانی در تغییر فرهنگ خانواده‌های ایرانی هشدار داد و گفت باید با کارهای فرهنگی، جریان های انحرافی و ضد ایرانی را خنثی کنیم.
 
وی افزود: در آخر مراسم از همکاران، فعالین پایگاه شهید احمدی و خیرین طرح مواسات با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم تقدیر بعمل آمد.
 
 کدخبر:15/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان

 
10 اردیبهشت 1401 وحید اکبری 910
3 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025